اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 28 فروردين 1396     |     کد : 137

افزایش تماسهای شهروندان با مرکز مدیریت 137 اداره کل بازرسی شهرداری تبریز

بدنیال بارندگی های چند روز گذشته و بروز مشکلات برای شهر و شهروندان میزان تماسهای شهروندان با مرکز ....

بدنبال بارندگی های چند روز گذشته و بروز مشکلات برای شهروندان میزان تماسهای شهروندان با مرکز مدیریت سامانه 137 اداره کل بازرسی شهرداری تبریز افزایش قابل ملاحظه ای داشته بطوریکه از بدو شروع بارشها تا اتمام مراحل امداد رسانی، کلیه پرسنل مرکز 137  با بسیج تمام امکانات نسبت به پاسخگویی و دریافت مسایل و مشکلات آنها اقدام نموده وعلاوه بر آن با حضور بازرسان این اداره کل در سطح شهر گزارشات لحظه ای از وضعیت بوجود آمده و مناطق بحران زده وهدایت نیروهای امدادی اقدامات لازم انجام پذیرفته است.
مرکز مدیریت سامانه 137 شهرداری تبریز بطور 24 ساعته و درتمامی ساعات شبانه روز نسبت به دریافت نقطه نظرات و شکایات شهروندان و اعلام آن به واحد های اجرایی اقدام می نماید.  


اصغر دلدار
نوشته شده در   دوشنبه 28 فروردين 1396  ساعت  08   توسط   اصغر دلدار    تعداد بازدید  163
ویرایش شده در دوشنبه 28 فروردين 1396 ساعت 09 توسط اصغر دلدار
PDF چاپ ارسال برای دوستان بازگشت
نظرات شما :