تاریخ : پنجشنبه 2 مرداد 1399     |     کد : 202

به نقل از شهریار نیوز

حمایت از سیستم‌های مبتنی بر شفاف سازی عملکرد شهرداری تبریز

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری تبریز گفت: اداره کل بازرسی شهرداری تبریز از تمامی طرح ها و ایده هایی که باعث خدمات رسانی بهینه و شفاف سازی امور می شود حمایت می کند.

به  نقل از شهریار، تراب محمدی اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی شهرداری در حوزه ارائه خدمات، شفاف سازی و همچنین سالم سازی امور است و این مهم نیازمند فراهم ساختن زیرساخت ها بخصوص سیستمی کردن فعالیت های جاری است.

محمدی تصریح کرد: شهرداری تبریز بر اساس ارتباط تنگاتنگ با شهروندان، در مجموع فعالیت های خود ۳۰۰ نوع خدمات به شهروندان ارائه می نماید و قطعاً تا رسیدن به نقطه مطلوب در ارائه  خدمات بهینه، نیازمند مشارکت شهروندان و ارگان های مربوطه و همچنین مرتفع ساختن مشکلات و فراهم نمودن فناوری های جدید در عرصه خدمات رسانی است.

وی ضمن استقبال و قدردانی از طرح ارائه شده توسط شهرداری منطقه۹ در خصوص تهیه بانک جامع اطلاعات املاک شهرک خاوران، ابراز داشت: مجموعه اداره بازرسی شهرداری تبریز از تمامی طرح ها و ایده هائی که باعث شفاف سازی امور می شود به طور جدی حمایت می کند.

 


PDF چاپ چاپ