نماینده تام الاختیار شهردار تبریز در کارگروه استقرار میزهای خدمت گفت: کاهش بروکراسی اداری و تسهیل امور شهروندان مهم ترین هدف استقرار میزهای خدمت در مناطق و سازمانهای شهرداری است که در کنار آن کاهش سفرهای درون شهری هم مطرح است.
به نقل از شهریار نیوز : نماینده تام الاختیار شهردار تبریز در کارگروه استقرار میزهای خدمت گفت: کاهش بروکراسی اداری و تسهیل امور شهروندان مهم ترین هدف استقرار میزهای خدمت در مناطق و سازمانهای شهرداری است که در کنار آن کاهش سفرهای درون شهری هم مطرح است.
تراب محمدی در حاشیه جلسه کارگروه استقرار میز خدمت شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: بحث ارائه خدمات الکترونیکی نیز جزو برنامههای ما در کارگروه استقرار میز خدمت است که تلاش داریم تا حد امکان بیشتر خدمات ارائه شده به شهروندان، الکترونیکی، سیستمی و شفاف باشد.
او ادامه داد: طرح تفصیلی شهر تبریز در سایت شهرسازی قرار گرفته و هر فردی می تواند موقعیت مکانی خود و تعداد طبقات قابل ساخت و سایر خدمات پروانه ساخت را در وبسایت و سیستم یکپارچهسازی شهرسازی و درآمد سازمان مشخص کرده و نیازی به مراجعه برای تعیین طبقات ساخت و ساز ندارد.
مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز با اشاره به صدور الکترونیکی پروانه ساخت خاطرنشان کرد: در آینده پروانههای ساخت و ساز به صورت سیستمی صادر می شود و شهروندان عزیز میتوانند از راه دور و مطابق با ضابطه نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.
او با اشاره به فعالیت کارشناسان شهرداری در میزهای خدمت نیز گفت: کارشناسانی در شهرداری تبریز برای هدایت صحیح و پاسخگویی درست و اصولی ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات آنها تعیین شدهاند که شهروندان با مراجعه به آنها میتوانند از خدمات این افراد بهرهمند گردند.
محمدی یادآور شد: میزهای خدمت در سازمانها و مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز استقرار یافتهاند و در حال حاضر بر روی هوشمندسازی امور کار می شود.

|
|
|
|
|
|
PDF
چاپ
|